Produkty
Prihlásenie
Užívateľ:
Heslo:

E-mailový spravodaj
 
 

Informácie o novinkách a akciách na Váš e-mail.

www pesiazona.sk najväčšia nákupná zóna na webe

Podmienky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

 

Všeobecné ustanovenia:

 

      Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti

zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi

predávajúcim: Julie Nagyová – ITS, Gudernova 24, Košice, prevádzka

Atinet, Tr. SNP 88, Košice, zapísaná v ŽR, vedenom OÚ Košice II sp.č.

2000/24218/00002 SAB reg. č. 1788/2000, IČO:37 263 196, IČ DPH:

SK1042567614, (ďalej len predávajúci) a kupujúcim, ktorej predmetom

je kúpa a predaj tovaru a služieb na internetovej stránke elektronického

obchodu predávajúceho.

 

Kontaktné údaje predávajúceho:

 

poštová adresa: Julie Nagyová – ITS, Gudernova 24, 04 011 Košice

tel. č.:  0918 029 051, 055/6424542

fax. č.: 055/6424542

e-mail: atinet@mail.t-com.sk

 

Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy:

 

      Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky

predávajúcemu potvrdzuje, svoj súhlas so všeobecnými obchodnými

podmienkami predávajúceho, na základe ktorej predávajúci dodá tovar

alebo službu ponúkanú na internetovej stránke.

      Kupujúci vyplnením formulára na internetovej stránke

www.atinet.sk, telefonicky alebo písomne dáva predávajúcemu súhlas na

spracovanie objednávky.

      Zoznam tovaru na stránke elektronického obchodu, ktorú

prevádzkuje predávajúci je katalógom bežne dodávaného tovaru a

predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých uvedených

tovarov.

      Obrázky s popisom tovaru sú preberané od dodávateľov. V prípade

nejasností nás kontaktujte prostredníctvom formulára „Otázka na

predavača“

 

Objednávka musí obsahovať:
 

      1. Identifikačné údaje kupujúceho. (obchodné meno, sídlo, IČO - ak

          ide o právnickú osobu, meno, priezvisko a adresu trvalého pobytu

          - ak ide o fyzickú osobu)

      2. Typ a počet kusov tovaru.

      3. Spôsob dodania tovaru.

      4. Kontaktné údaje kupujúceho.

      5. Spôsob platby.

 

      Predávajúci po prijatí objednávky, bezodkladne informuje

kupujúceho o tejto skutočnosti spätným e-mailom, telefonicky alebo

písomne.

 

Platba a dodanie tovaru:
 

      Platbu za tovar a služby je možné realizovať hotovosťou v predajni,

bezhotovostným prevodom na účet, pomocou dobierky pri dodaní tovaru

na adresu určenú kupujúcim. Cena poštovného sa účtuje podľa

aktuálneho cenníka Slovenskej pošty a kuriérskej služby. Pri vyššej

hmotnosti objednávky cenu za dopravu tovaru upresníme mailom alebo

telefonicky.
 

Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho:

 

      Predávajúci má právo objednávku zrušiť v prípade ak nie je možné

dodať tovar alebo službu v požadovanom množstve alebo kvalite z

technických príčin, prípadne sa tovar prestal vyrábať, služba sa prestala

realizovať alebo došlo k zmene cien. Tieto skutočnosti budú ihneď

oznámené kupujúcemu. Ďalej sa bude postupovať na základe vzájomnej

dohody. V prípade ak nedôjde ku vzájomnej dohode ako je dodanie

tovaru v rovnakej kvalite a cene alebo dodanie iného tovaru a boli už

uhradené finančné prostriedky tie budú vrátené kupujúcemu.

      Predávajúci je povinný dodať na základe objednávky potvrdenej

predávajúcim kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a

termíne spolu so všetkými dokladmi a právnymi predpismi.

Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny tovaru

alebo služby.

      Kupujúci je povinný prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,

poskytnutú službu, zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v

dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru.

      Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od

prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade so Zákonom 102/2014 Z.z.

o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v

znení neskorších predpisov. Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť

písomnou formou alebo pomocou mailu na kontaktnú adresu

predávajúceho.

      Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať identifikáciu

kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru,

spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie. Zároveň s

odstúpením od kúpnej zmluvy je povinný doručiť predávajúcemu tovar

spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu,

dokladu o zaplatení a pod. Odporúčame zaslať tovar vo forme poistenej

zásielky z dôvodu možného poškodenia tovaru počas prepravy, resp.

straty zásielky.

      Ak sú dodržané všetky podmienky odstúpenia od zmluvy

predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo

dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi

všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s

ňou. Náklady na vrátenie tovaru späť predávajúcemu v prípade

odstúpenia od zmluvy znáša spotrebiteľ.

      V prípade, že kupujúci doručí predávajúcemu tovar použitý nad

rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti

tovaru, poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu zníženú

cenu tovaru na základe objednávky, takisto ak nie sú splnené podmienky

stanovené Zákonom 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, o hodnotu

opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu, v lehote 14 dní od

doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu. Spotrebiteľ

zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku

takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania

potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

      V prípade, že kupujúci nesplní niektorú povinnosť týchto

všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od kúpnej zmluvy nie

je platné a účinné, predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu

cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním

tovaru naspäť kupujúcemu.

      Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ak výrobok zodpovedal

kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný.

 

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

 

      Poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným

súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o

tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy

po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

      Predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek

spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného

osobitne pre jedného spotrebiteľa.

      Vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ

výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a

zmluvy, ktorých pred metom je predaj iného tovaru ako náhradných

dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté

počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby

alebo tovary vopred neobjednal.

      Predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-

obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v

ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.

      Poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak

sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a

spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto

súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

 

Formulár na odstúpenie od zmluvy:

 

www.atinet.sk/formulare/odstupenieodzmluvy.pdf

 

      V prípade, ak kupujúci bez predošlého odstúpenia od zmluvy, tovar

neprevezme predávajúci má nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú

škodu, predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. Predávajúci

má nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu aj v prípade ak

kupujúci odstúpi od zmluvy po vyexpedovaní objednávky a objednávku

neprevezme.

 

Reklamačný poriadok, zodpovednosť za chyby:

 

      Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol

riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru v

súlade so Zákonom č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene

zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení

neskorších predpisov.

      Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od

predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke

elektronického obchodu predávajúceho.

      Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie

vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a

návodu predávajúcemu spolu so záručným listom a dokladom o

zaplatení.

      Kupujúci je povinný presne označiť druh a rozsah vád tovaru.

Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom

tovaru na vykonávanie záručných opráv. V prípade ak zariadenie

vyžaduje prístupové kódy, heslá a.p. je potrebné tieto dodať spolu s

reklamovaným tovarom.

      Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez

zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu

na bezplatné odstránenie vady.

      Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol

predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s

prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená,

musel vedieť.

      V prípade reklamácie tovaru, keď nie je možná oprava a výrobok už

sa nevyrába je možné na základe vzájomnej dohody medzi

predávajúcim a kupujúcim ho nahradiť za iný obdobný tovar s

porovnateľnými technickými parametrami.

 

Kupujúci stráca záruku na tovar v prípade:

 

  • Nepredloží doklad o zaplatení, dodací list alebo záručný list,

    príslušenstvo alebo dokumentáciu tovaru, ak to vyžaduje výrobca alebo dodávateľ.
  • Po uplynutí záručnej doby.

  • Ak dôjde k mechanickému poškodeniu tovaru.

  • Používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou

    vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu.
  • Neodborného zaobchádzania, obsluhou, alebo zanedbaním

    starostlivosti o tovar.
  • Poškodenia tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v

    rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR.
  • Poškodenia tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými

    udalosťami.
  • Neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením

    vodou, ohňom, statickou či atmosferickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci.
  • Zásahu do tovaru k tomu neoprávnenou osobou.

 

      Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy,

pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie

odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov

súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba sa predlžuje o

dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej

opravy tovaru.


Miesto reklamácie:

 

Osobne: V predajni ATINET na adrese Tr. SNP 88, Košice

Zásielkou na adresu: ATINET, Tr. SNP 88, Košice, 040 11

 

Alternatívny spôsob riešenia sporov:

 

  • Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva,

    alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: atinet@mail.t-com.sk
  • Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu

    neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  • Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona

    391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  • Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu

    10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  • Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú

    obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  • Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa

    odmietnuť, napr.:
  • - Ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur.
  • - Ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne

    riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy

    alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

     

      Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo

strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Ochrana osobných údajov:

 

      Kupujúci uzavretím kúpnej zmluvy vyhlasuje, že súhlasí v zmysle

ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v

znení neskorších predpisov aby predávajúci spracoval a uschovával jeho

osobné údaje, najmä tie, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a

spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.

Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho

zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia

účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení

účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov

kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci

odvolať kedykoľvek písomnou formou.

      Predávajúci vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na

účel uzavretia kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a že

ich nebude združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iné účely.

 

Záverečné ustanovenia:

 

      Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných

obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v

týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením

na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

      Obchodné podmienky sú platné a záväzné odo dňa ich zverejnenia

na internetovej stránke predávajúceho a platia v tom rozsahu a znení, v

ktorom sú uvedené na internetovej stránke predávajúceho v deň

odoslania objednávky kupujúcim.

      Pre produkty s pridanou hodnotou ako napr. doplnkový software

pribalovaný ako bonus a nie je priamou súčasťou produktu /nemá vplyv

na správnu funkčnosť/ sa technické špecifikácie môžu zmeniť bez

predošlého upozornenia. Obsah aktuálneho balenia sa môže líšiť i v

závislosti na dátume predaja.

      Zásielky na dobierku alebo vyžadujúce inú formu úhrady zásadne

nepreberáme.

      Prípadné sťažnosti, pripomienky a podnety nám posielajte na

ktorúkoľvek kontaktnú adresu, odporúčame mailovú komunikáciu.

 

Orgán dozoru:

 

Inšpektorát SOI

Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

tel. č.: 055/6220 781

fax. č.: 055/ 6224 547

e-mail: ke@soi.sk